تابلوسازی و مهم ترین نکاتی که در مورد آن باید بدانید

admin
0 دیدگاه
تابلوساز

تابلوسازی یکی از مهم ترین راهکارهای تبلیغاتی مدرن به شمار می آید که می   توانید به کمک آن به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را روغن دهید. احتمالاً هر روز در مسیرهای مختلف با چنین تابلوهای خاصی که بر روی سردرب مغازه ها و اماکن گوناگون نصب می شوند روبه رو شده اید. یک تابلوی مناسب این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید نظر اکثر افراد را به سمت خود جلب کنید و کسب و کار خود را به شکلی حرفه ای تبلیغ کنید. با ما همراه باشید تا شما عزیزان را بیشتر با این موضوع مهم آشنا کنیم.

تابلوسازی برای اهداف مختلف

تفاوتی ندارد که قصد دارید چه محصول و یا شغل مشخصی را تبلیغ کنید، زیرا در هر صورت تابلوها بهترین گزینه ممکن در این رابطه به شمار می آیند. تابلوها نه تنها در کشور ما بلکه در سایر مناطق جهان نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از یک داروخانه گرفته تا یک فروشگاه کفش و حتی یک اداره دولتی، همه و همه می توانند از تابلوها به نفع خود بهره ببرند. اگرچه تمرکز اصلی از به کارگیری تابلوها امکان تبلیغ موارد گوناگون است، اما در پاره ای از موارد این محصولات تنها به منظور مشخص کردن محل یک اداره،  سازمان و یا حتی مدرسه و دانشگاه نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی، مهم ترین نقش را در تابلو ایفا می کند

مهم ترین فاکتوری که در زمان سفارش تابلو باید به آن توجه کرد، بحث طراحی یا دیزاین است که خود به بخش های گوناگونی تقسیم بندی می شود. طبیعتاً تابلوهایی که به شکل زیباتر و جذاب تر ساخته شده اند می توانند گزینه بهتری به منظور تبلیغ کسب و کار شما باشند. طراحی تابلو ها باید به گونه ای صورت بگیرد که با نوع هدف نهایی از به کارگیری آن ها متناسب شود. به عنوان مثال نباید تابلوی موجود بر روی یک فروشگاه البسه با تابلوی یک شیرینی فروشی کاملاً یکسان باشد. هر یک از این موارد نیازمند طراحی اختصاصی خود هستند تا بتوان به کمک آن ها نظر کلیه مشتریان را جلب کرد.

استفاده از رنگ های مناسب در تابلو

مورد دیگری که در این زمینه باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد، بهره گیری از رنگ های مناسب محسوب می شود. رنگ ها نقش بزرگی را در زیبایی کلی تابلو ایفا می کنند و به همین جهت تابلوساز همواره سعی خواهد کرد که به سراغ رنگ های جذاب  برود. استفاده کردن از رنگ های مختلف در یک تابلو هیچ محدودیت خاصی ندارد، اما این بدان معنا نیست که باید همه رنگ ها را در یک تابلو به کار ببریم. مهم آن است که با توجه به نوع تابلو و همچنین رنگ انتخاب شده توسط مشتریان، تابلوی نهایی به تولید برسد و در اختیار سفارش دهندگان برسد.

بهره گیری از فونت مناسب

عامل مهم دیگری که در زمان ساخت تابلو به طور کامل مورد بررسی قرار می  گیرد،  فونت به کار رفته به منظور نمایش نوشته های مختلف بر روی تابلو است. برخی ترجیح می دهند که بر روی تابلوی خود از حروف لاتین نیز استفاده کنند. در این حالت لازم است به سراغ فونت هایی برویم که با این نوع حروف همخوانی دارند. در بسیاری از موارد، به کارگیری فونت نامناسب حتی زیباترین تابلوها را هم ناخوانا می کند. به همین دلیل لازم است که فونت مربوطه به دقت و پس از بررسی های مجدد انتخاب شود. در غیر این صورت تابلوی نهایی به هیچ وجه نیازهای شما را برطرف نخواهد کرد.

نصب صحیح تابلو

علاوه بر فرایند تولید تابلو، لازم است که فرایند نصب این محصولات نیز به دقت طی شود. به منظور نصب کردن تابلو باید موارد متعددی مورد بررسی قرار بگیرند. به عنوان مثال، لازم است به صورت دقیق مشخص شود که تابلو در چه فاصله ای از سطح زمین جای می گیرد. البته معمولاً پیش از ساخت تابلو این موارد بارها اندازه گیری می شوند تا در زمان نصب مشکلی به وجود نیاید. روند نصب تابلو امری تخصصی است و تنها باید توسط افرادی که به این موضوع آشنایی دارند انجام بگیرد.

قیمت تابلوهای تبلیغاتی

قیمت مربوط به ساخت تابلوهای تبلیغاتی به فاکتورهای مختلفی ارتباط دارد و به همین دلیل نمی توان یک هزینه مشخص را برای آن ها بیان کرد. اینکه چه نوع تابلویی از چه جنسی و با چه اندازه ای سفارش می دهید به طور قطع بر روی این موضوع اثر خواهد گذاشت. از سوی دیگر باید به موارد دیگری همچون مهارت تیم سازنده، نوع پوشش، به کارگیری سیستم های روشنایی در درون تابلو و گزینه های مشابه نیز توجه داشته باشید که خود منجر به افزایش قیمت تابلو می شوند.

سخن پایانی

تابلو یا Sign یک راهکار بسیار مناسب به منظور تبلیغ کردن و یا مشخص کردن کسب و کارها، سازمان ها،  مدارس، ادارات و… است. حرفه ای که به کمک آن این تابلو ها ساخته می شوند را «تابلوسازی» می نامند. امروزه امکان خریداری این مدل تابلو ها بدون نیاز به پرداخت هزینه های زیاد وجود دارد و همین امر بر محبوبیت آن ها افزوده است. با خریداری تابلوهای مناسب،  شما نیز می توانید به تبلیغ کردن کسب وکار خود بپردازید. در صورتی که قصد دارید چنین محصولاتی را تهیه کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر
تابلوساز

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید…

تابلوساز

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید…

تابلوساز

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید…

تابلوساز

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید…

در خبرنامه ما عضو شوید

جهت عضویت در خبرنامه آدرس ایمیل خود را در باکس زیر وارد نمایید

اشتراک گذاری مطلب

مقالات خود را در شبکه های اجتماعی زیر به اشتراک بگذارید